سعید شهروز از حال و هوای شخصی و کاری خود گفت.

سعید شهروز خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بهترین عیدی که تمایل دارد از مسئولان دریافت کند، چنین گفت: به نظر من در این یک سال اخیر اتفاقات خوبی پیش آمده است و امیدوارم در یکسری مسائل دست هنرمندان را باز بگذارند به خصوص در حیطه کاری خودم. در رابطه با سالن‌ها و کسانی که می‌تواند حمایت و افرادی بیایند و موسیقی را پشتیبانی کنند چون در سینما یک مقداری بهتر است و توانسته‌اند راهشان را پیدا کنند.

وی در باره اینکه در سالی که گذشت در رفتار خود چه اشتباهاتی می‌بینید، عنوان کرد: من زیاد اهل حاشیه نیستم، سعی می‌کنم یک مقداری از فرصت‌‌ها زود استفاده کنم به دلیل اینکه زمانی‌هایی از فرصت‌های خیلی خوب را ساده از دست داده‌ام و امیدوارم قدر زمان را مانند طلا بدانم.

شهروز در باره آلبومی که به تازگی منتشر کرده است، بیان کرد: آخرین آلبوم من 79 بود که حدود یک ماه پیش وارد بازار شد. این نهمین آلبوم من است و هفت سال هم آلبومی منتشر نکرده‌ام و سال 79 هم شروع حرفه‌ای کار من بود، جمع 9+7 هم، 16 می‌شود که تاریخ تولدم است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: درحال حاضر در تدارک این هستیم که آلبوم شنیده شود به دلیل اینکه شرایط سخت شده ولی امیدوارم که کارهای زنده را بتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار