زمینه اقامت شبانه حدود 120 هزار زائر کاروان های راهیان نور در استان خوزستان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یادمان های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به آماری که از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در دست داریم، حضور جوانان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

نادر سردار ادیبی افزود: یادمان شهدای شلمچه تاکنون بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده است و یادمان های هویزه، اروند، طلائیه، فکه، دهلاویه، چذابه و سایر یادمان ها به ترتیب با استقبال قابل قبول کاروان های راهیان نور مواجه شده است.

وی گفت:باتوجه به استقبال گسترده مردم از مناطق عملیاتی، با همکاری سپاه و دیگر سازمان های مسئول، از تمامی ظرفیت ها برای اسکان تمامی زائران استفاده می شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود:هر ساله برای راهیان نور در یادمان های شهدا برنامه های فرهنگی مشخصی تدارک دیده می شود .

ادیبی گفت:در این ایام علاوه بر زائران داخلی، زائرانی از سراسر دنیا به صورت کاروان یا انفرادی وارد یادمان های سراسر استان شده اند که حضور آنها در این مناطق نشان دهنده اهمیت دوران دفاع مقدس برای تمامی شیعیان جهان است.

همه ساله شماری از مردم سراسر کشور برای زیارت محل شهادت رزمندگان اسلام عازم جنوب کشور می شوند تا نوروز را با یادآوری دلاورمردی شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز کنند.

شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، اروندکنار، پادگان دوکوهه و فکه از یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.