نظارت بهداشتی تا 13 فروردین ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بازدیدهای بهداشتی از همه مراکز خدماتی پیش از آغاز تعطیلات نوروز شروع شده و تا پایان آن ادامه می یابد.

منصور آرزومند افزود: مهمترین اولویت مسیرهای عبور کاروان های راهیان نور و تفریحگاه هایی است که مسافران نوروزی از آنجا استفاده می کنند.

وی گفت: معاونت های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعم از معاونت غذا و دارو، معاونت بهداشت و معاونت درمان بر اساس وظیفه ذاتی خود بازدیدهایی را در دستور کار دارند که در قالب بازدید از خانه های بهداشت، کشیک های داروخانه ها و بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می شود.

مشاور دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: مجموعه بازرسی دانشگاه در قالب لایه دوم بازدیدهایی از تمام شهرستان ها تا پایان تعطیلات خواهند داشت و لایه سوم بازدیدها برای نخستین بار در استان انجام می شود که شامل بازرسان ویژه با تخصص های مختلف است که به همراه هیات رئیسه دانشگاه به نقاط مختلف سرکشی می کنند.

آرزومند گفت: 1490 سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی، سامانه ویژه دارو و تجهیزات، سامانه 1590مرکز پاسخگویی و مشاوره سلامت و 1690 سامانه پاسخگویی به تخلفات پزشکی نیز در اختیار شهروندان است که می توانند گزارش ها و شکایت های خود را به آن اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.