سمنان؛

مانيتورينگ پليس راهور در سطح معابر شهري استان

مانيتورينگ کنترل و پايش تصويري تا سه ماهه اول سال 95 در معابر شهري استان سمنان نصب و راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،رئيس پليس راهور استان سمنان از راه اندازي مانيتورينگ کنترل و پايش تصويري و کنترل تخلفات رانندگي پليس راهور در سطح معابر شهري اين استان خبر داد.
سرهنگ رحيم ساعد گفت: مانيتورينگ کنترل و پايش تصويري و کنترل تخلفات رانندگي با همکاري استانداري سمنان و شهرداري ها تا سه ماهه اول سال 95 در معابر شهري استان سمنان نصب و راه اندازي مي شود.
سرهنگ ساعد افزود: يک هفته قبل از راه اندازي مانيتورينگ پليس راهور در سطح معابر شهري، به شهروندان آموزش لازم داده خواهد شد و بعد اعمال قانون صورت مي گيرد.
وي از اجرايي شدن طرح انضباط اجتماعي توسط پليس راهنمايي و رانندگي در استان سمنان خبر داد و گفت: سد معبر، مسافربري شخصي، تصرف و اشغال پياده روها توسط خودروها، ورود کاميون و وسايل نقليه سنگين به داخل شهرها، نبود پارکينگ در ادارات و ... عامل بسياري از بي نظمي هاي اجتماعي در سطح شهر است.
رئيس پليس راهور استان سمنان تصريح کرد: اين طرح از مهر ماه شروع شده است و در اين مدت بيش از 645 مورد عبور از پياده رو، 816 مورد مسافربري شخصي، بيش از هفت هزار فقره سد معبر، بيش از چهار هزار مورد توقف در پياده رو و بيش از پنج هزار عبور خودروهاي سنگين در سطح شهر اعمال قانون شده اند.
انتهای پیام/
برچسب ها: دوربین ، درون شهری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار