نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت آغاز سال در پیام نوروزی عید سعید نوروز و آغاز سال نو هجری شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم ولایتمدار استان لرستان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛ در این پیام آمده فصل بهار آغاز رویش وجوشش طبیعت وشروع جلوه گری زیبایی های عالم هستی است، این رویش وجوشش نشانه حیات مجدد وآغاز یک حرکت دوباره وتحولی نو آمیخته با نشاط وطراوت و شکوفایی است.
بی تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به عنوان عید ملی ایرانیان وفلسفه وجودی آئین نوروز همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هرسال با اراده جدید وانگیزه قوی تر به سمت رشد و تعالی وپیشرفت بیشتر حرکت می کند، نوآوری ونوبودگی،عشق وهمدلی ایمان وامیدواری مهم ترین درس آفرینش وحقیقت هستی است که با الهام از آن می توان آینده بهتر وزندگی شیرین تر وزیباتر برای خود خلق کرد.


پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در لرستان

انقلاب اسلامی نیز رویش وجوشش ملت بابصیرتی بود که توانست تاریکی ها و ظلمت ها را به نور و روشنایی تبدیل نماید و آرزوی انبیاء واولیاء الهی را تحقق بخشد ومنشا بیداری اسلامی در جهان گردد.
اکنون که ما درشرایطی قرار گرفتیم که فرهنگ واقتصاد از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند، لذا با تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه وحکیم انقلاب اسلامی باید با عزم راسخ در مسیر پیشرفت وعدالت، اقتدار وعزت گام های بلندی برداریم.
برای رسیدن به این هدف والا نیازمند به استمرار همدلی وهمزبانی استفاده از تمام ظرفیت های داخلی وتوانمندی های درونی با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی وادامه جهش های علمی و مصونیت سازی فرهنگی است، از این رو در سال جدید توجه به فرهنگ ومعیشت دو عنصر تعیین کننده برای ملت ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران وآرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش وسرشار از برکت ومعنویت برای همگان مسالت دارم.  
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.