خطر تصادف در دوربرگردان های غیر استاندارد نکا همچنان در کمین مسافران است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، قرارگرفتن شهر نکا در مسیر شمال کشور به مشهد مقدس، سبب شده است سالانه مسافران زیادی از این شهر بگذرند بر اساس آمار اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران حدود 900 هزار وسیله نقلیه تابستان پارسال در جاده های استان تردد کردند که نکا بعد از ساری و قائم شهربیشترین میزان تردد را داشت.

دور نخست سفرهای نوروزی نیزدر حالی آغاز شده است که دور برگردان های غیر استاندارد نکا علی الخصوص دور برگردان جلوتر از سینما و اداره برق ، علاوه بر اینکه داد رانندگان را در آورده به عاملی برای تصادف تبدیل شده است.

تقاطع های مقابل پمپ بنزين و اداره برق دو محل حادثه خيز و خطرناک دارای انحنای بسيار زياد و فاقد ديد کافی برای رانندگان است و نه تنها مشکل ترافیک نکا را حل نکردند بلکه بر مشکلات موجود نیز افزودند.

روح ا... جمشیدی اردشیری مسئول واحد عمران شهرداری نکا همزمان با ساخت این دور برگردانها ازشهروندان برای نحوه اجرای دوربرگردان غیر استاندارد عذرخواهی کرده و گفته بود شهردای دراجرای این پروژه از ابتدا با مخالفت های عدیده ای روبرو بود و مراجعات مردمی زیادی برای جابجایی دوربرگردان به نقطه ای دیگر داشتند که انجام نشد.

وی افزود: با وجود تذکر در خصوص غیر استاندار بودن این دوربرگردان ، پیمانکار شعاع گردش دوربرگردان را که قسمت اصلی دوربرگردان بود دستکاری کرد و عملکرد دوربرگردان کاملا نتیجه معکوس داد.

مسئولان شهری نکا تابستان پارسال اعلام کرده بودند نقص فنی دور برگردانها بزودی اصلاح هندسی می شود قولی که هنوز عملی نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.