باریک بودن عرض جاده بابلسر به سیمرغ ، کنده کاری و ترمیم نشدن این جاده برای مسافران نوروزی حادثه ساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، این جاده که دو شهر ساحلی بابلسر و بهنمیر را به هم وصل می کند برای رانندگان بومی به کابوسی تبدیل شده است .کابوس رانندگی در جاده ای که هر روز وصله‌ می‌شود و انگار قرار نیست رخت جدیدی بر تن کند.

این جاده به دلیل پیچ‌های عجیب ، سرعت‌گیرهای غریب و وصله های که جاده را همانند چادر چهل تکه مادر بزرگ کرده است، شهرت خاصی بین رانندگان دارد آنها معتقدند رانندگان ناآشنا، از این جاده به سلامت عبور نخواهند کرد یا خودشان گرفتار می شوند یا خودروی آنها در عبور از دهها دست انداز و وصله پینه های جاده راه به تعمیرگاه خواهد برد.

به گفته یکی از رانندگان سواری بین شهرستان بابلسر و ساری"اگر راننده فرمول یک هم باشی نمی‌توانی بدون چند شکستی، این جاده را رد کنی"

شکستگی‌های این جاده که اکثر آن به خاطر زیرسازی نامناسب است در شب به‌سختی دیده می‌شود و می‌توان گفت بیشترین علت تصادف در این جاده نیز به این مورد اختصاص دارد.

نکته جالبتر از حال این جاده که بزودی با آغاز فصل کشت، محل عبور ماشین آلات کشاورزی نیز خواهد بود این است که شهرستان سیمرغ بعد از گذشت سه سال از شهرستان شدن ، اداره راه و شهرسازی ندارد.

انتهای پیام /

برچسب ها: ساری ، جاده ، سیمرغ ، بهنمیر ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.