ساری،

اوج تصادف نوروزی در جاده کندوان

اوج تصادفات نوروز امسال در جاده کندوان در مناطق مرزن‌آباد، پارکینگ آزادی و دونا رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران گفت: تصادفات رانندگی در دومین روز از سال جدید در مازندران 34 مصدوم برجای گذاشت.

زکریا اشک ‌پوربا بیان به اینکه در دومین روز از سال جدید در مازندران 6 حادثه ویژه تصادف در استان رخ داد که منجر به اعزام نیروهای اورژانس 115 شد، افزود: این حوادث با 34 مصدوم همراه بود.

وی با بیان اینکه اوج تصادفات در جاده کندوان در مناطق مرزن‌آباد، پارکینگ آزادی و دونا بود، افزود: در این حوادث به طور کلی 21 نفر مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران با اشاره به اینکه سقوط سنگ بر روی خودروی پراید یکی از این حوادث بود و همه مصدومان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند، گفت: تصادف محور ساری به کیاسر بین یک دستگاه خوروی پراید و وانت نیسان بود که این حادثه نیز هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه همه مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند، افزود : تصادف بین یک دستگاه خودروی پیکان و ال‌ 90 در محور بابلسر به بابل نیز 6 مصدوم داشت که مصدومان این سانحه نیز به بیمارستان‌های بابل و بابلسر منتقل شدند.

100 آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مازندران در ایام نوروز برای خدمات‌دهی به حوادث احتمالی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اوج ، تصادف ، جاده ، کندوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار