سفر گردشگران به مازندران سه هزار میلیارد تومان درآمد زایی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران بابیان اینکه سفر به مازندران فصلی نیست بلکه دائمی است گفت : درآمد غیرمستقیم ورود مسافران به استان سه هزار میلیارد تومان است.

ربیع فلاح جلودار افزود: در سفر رییس جمهور به مازندران 991 میلیارد تومان هزار میلیارد تومان اعتبار برای راههای مواصلاتی استان دیده ‌شده است که در سال جدید عملیاتی می ‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه امیدواریم در سال جدید تحرک اقتصادی در کشور و استان ایجاد شود، گفت: مشکلات و ضعف‌های استان بسیار فراوان است که باید در اجرا و تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال جدید در دستور کار قرار گیرد.

فلاح جلودار بابیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی کشور باید برای تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی در تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی طرح و برنامه ارائه ندهند بودجه و اعتبار به آن‌ها تخصیص نمی‌یابد و مجموعه تسهیلات ارائه شده برای فعالیت‌های اقتصادی در استان هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر حذف استفاده از چوب‌های جنگلی می‌توانیم گردشگری طبیعت را توسعه دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه تمام روستاها دارای امکانات و زیرساخت‌هاست، افزود: با توجه به شرایط کشور باید از روستاها استفاده درست و مطلوب داشته باشیم.

فلاح جلودار گفت: وضعیت زیست‌محیطی مناسب نیست که باید به‌صورت کوتاه‌مدت با توجه به ظرفیت‌های استان برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، گردشگری ، درآمد ، میلیارد ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.