جاذبه های گردشگری و تاریخی بهشهر با ویژگی‌های منحصر به فرد، گردشگران ایرانی و خارجی با ذائقه‌های مختلف را مجذوب خود کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مجموعه تاریخی عباس‌آباد که در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسیده است، چشمه عمارت، باغ شاه، کاخ صفی‌آباد ،غارهای باستانی هوتو و کمربند ، سایت موزه بین‌المللی گوهرتپه ، آتشکده کوهستان و آسیاب‌های دوران صفوی از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اماده شده است .

حسنی افزود: این شهرستان علاوه بر این جاذبه های تاریخی با داشتن پناهگاه حیات وحش میانکاله به‌عنوان تالاب بین‌المللی، مرداب‌هاى لپو، شیرخان آبشار سمبی، منطقه تفریحی سنگ نو، ساحل زاغمرز، پارکهای جنگلی مهربان‌رود، پاسند، سرخ‌او، یانه‌سر هر سال بیشترین تعداد گردشگر در شرق مازندران را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در مناطق ییلاقی و کوهستانی بهشهر نیز نوروز امسال پذیرای گردشگرانی خواهند بود که بهشهر را به عنوان مقصد نوروزی انتخاب می کنند.

معاون اداره‌کل گردشگری مازندران با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان بهشهر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین فعال است از مسافران و گردشگران خواست پیشنهادها و انتظارات خود را از طریق رسانه‌ها و یا با شماره تلفنهایی که در مبادی ورودی شهر نصب می‌شود اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، شهر ، نگاه ، فرهنگی ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.