برنامه هفته نامه تصویری "صد در صد"، 28 اسفندماه ساعت 21:45 شب از شبکه اصفهان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ،برنامه تلویزیونی "صد در صد" با شعار "فرهنگ از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است" با مشارکت  سازمان فرهنگی تفریحی ویژه پخش در شبکه اصفهان برنامه ریزی شده است. 

صد در صد در قالب یک هفته نامه تصویری با ارائه موضوعات فرهنگی در زمینه های متنوع روزهای جمعه هر هفته میزبان خانه های شهروندان اصفهانی خواهد بود که اولین قسمت از این ویژه برنامه با عنوان "شما خانواده فرهنگی هستید؟"، روز جمعه 28 اسفندماه ساعت 21:45 شب از شبکه اصفهان پخش می شود.

بیان فرهنگ و مسائل آن از زبان طنز با اجرای رضا احسان پور در بخش ویرگول، بیان دغدغه های فرهنگی از زبان کارشناسان در بخش پاراگراف، اعلام خبرهای فرهنگی در بخش آکولاد، اعلام نظرات شهروندان در خصوص دغدغه های فرهنگی و زمانی که برای آن صرف می کنند در بخش پرانتز و ... از جمله عناوین برنامه های هفته نامه تصویری صد در صد است که سعی می کند در بخش های مختلف و متنوع به بیان فرهنگ و موضوعات اجتماعی شامل شاد بودن، فرهنگ در خانواده ها، نقش رسانه ها در زندگی و ... بپردازد.

کارشناسان شناخته شده کشوری و چهره های فرهنگی اصفهان با حضور در این برنامه به صورت دوسویه با عموم جامعه و فعالان فرهنگی تعامل برقرار می کنند که اولین برنامه صد در صد با حضور حجت الاسلام والمسلمین "شهاب مرادی" به عنوان کارشناس از شبکه اصفهان پخش می شود.

گفتنی است؛ برنامه هفته نامه تصویری صد در صد با رویکردی فرهنگی اجتماعی تهیه شده که علاقه مندان می توانند از طریق سامانه پیام  کوتاه 2000991000 با این برنامه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.