معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: تجهیز و بهره‌برداری بیمارستان‌های دانشگاه آزاد با مصوبات یک کارگروه پنج نفره اجرایی خواهد شد.

 سیدعلی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به دستور صادر شده از ریاست دانشگاه یک کارگروه پنج نفره جهت پیشبرد تجهیز و بهره‌برداری انتخاب شده‌اند که هر هفته جلساتی را برای تصویب یک سری موضوعات برگزار می‌کنند که مصوبات آن پس از بازدید دکتر میرزاده (ریاست دانشگاه) اجرایی می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: موضوع تأسیسات بیمارستان و واگذاری آن به شرکت‌های مربوطه به مرحله اجرایی خود رسیده است.
 
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد تصریح کرد: موضوع برون‌سپاری آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها نیز در این کارگروه مطرح و مصوب شده و در حال طی کردن مسیرهای قانونی در کمیسیون معاملات و امور حقوقی است که پس از طی این مراحل ابلاغ شده و برون‌سپاری می‌شود.
 
وی اظهار داشت: برای تأیید تجهیزات بیمارستان‌ها نیز با شرکت‌های مربوطه جلسات متعددی را جهت تسریع موضوع خرید بر اساس قوانین دانشگاه برگزار کرده‌ایم همچنین موضوع بهره‌برداری از بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز از معاون درمان دانشگاه آزاد علوم پزشکی ایران به طور مستمر پیگیری می‌شود تا کارشناس دانشگاه از این بیمارستان‌ها بازدید کرده و نظرات خود را برای بهره‌برداری ارائه دهد.
 
ابطحی خاطرنشان کرد: این بیمارستان‌ها در اردبیل، شیراز، کازرون و تبریز در حال بهره‌برداری است، در تهران نیز بیمارستان و درمانگاه فرهیختگان زیر نظر دانشگاه آزاد فعالیت می‌کند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار