کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای‌" توسط هلال احمر یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: "  کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای‌" توسط هلال احمر با مشارکت بیش از يك هزار و 100 نفر از جوان داوطلب هلال احمر استان یزد 26 اسفند تا 15  فروردین سال آینده برگزارمی شود.

حامد صدیقی افزود: : امسال با ساخت کلیپ، ارائه نکات و جملات کوتاه درباره ایمنی و سلامت در سفر، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخش، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و غيره سعی در حساس‌سازی جامعه به این امر مهم داریم و هدف از برگزاری این کمپین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی است.

وی گفت: رعایت سه پیام عدم سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین رانندگی نکردن در حین خستگی و خواب‌آلودگی در این کمپین از موارد اصلی خواهد بود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزداضافه کرد:معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمربا برپایی بیش از 32 پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین در استان یزد و انتشار بروشور اطلاع رسانی کمپین، راه‌اندازی فضای دوستدار کودک جهت فرهنگ سازی پیام کمپین بین کودکان  و... سعی در اجتماعی کردن این کمپین دارد.

صدیقی افزود: ابرکوه با چهار پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین، اردکان پنج پست، اشکذر یک پست، بافق سه پست، بهاباد یک پست، تفت سه پست، خاتم سه پست، میبد دو پست، مهریز چهار پست و یزد شش پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین در این کمپین ایفای نقش خواهند کرد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.