یزد دارالعباده، حسینیه ایران و پایگاه علم، دین و کمال بوده و با همت جوانان و بزرگان این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یزد جایگاه کار و کوشش است و نباید جولانگاه و پایتخت گروه خاصی باشد و به این شکل مصادره شود. مادغدغه های خود را در این خصوص به گوش مسئولان رسانده ایم و پیگیری خواهیم کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری با اظهار خرسندی از سفر 17 اسفند رئیس جمهوری به دارالعباده گفت: مسئولان استان باید وعده های ارائه شده در این سفر را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند.
ناصری افزود: باید همه با یکدیگر یکدل باشیم و در راستای ایمان و تقوا و توجه به اصل ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی گفت : اصل ولایت فقیه اسلام و شیعه را مصون نگه داشته و توجه به این اصل مردم را از تفرقه، دودستگی و انحراف نجات می دهد.

خطیب جمعه شهر یزد با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: انحراف از مسیر ولایت و اینکه افرادی به نام دین، به دین ضربه می زنند حضرت زهرا (س) را رنج می داد.

آیت الله ناصری ادامه داد: پس از حدود 1400 سال مردم در جمهوری اسلامی ایران بیدار شدند و با اطاعت از ولایت کاری کردند که انقلاب اسلامی همه معادله های غرب و شرق را به هم ریخت.

خطیب جمعه یزد با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: مساله انتخابات اکنون به پایان رسیده و منتخبان باید در راستای ارتقای وضعیت معیشت، اقتصاد، دین و فرهنگ مردم تلاش کنند و قانون های مناسبی در این خصوص به تصویب برسانند. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه منتخبان انتخابات نماینده همه مردم هستند تندرو و کندرو معنی ندارد.
خطیب جمعه یزد در پایان با گرامیداشت سالروز رحلت حجت الاسلام سیداحمد خمینی، از او به عنوان یار مخلص و همراه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

مردم دارالعباده یزد بعد از نمازجمعه در اعتراض به هنجارشکنی های اخیر راهپیمایی کردند.انتهای پیام/ص



اعتراض مردم دارالعباده به هنجار شکنی های اخیر+ تصاویر


اعتراض مردم دارالعباده به هنجار شکنی های اخیر+ تصاویر


اعتراض مردم دارالعباده به هنجار شکنی های اخیر+ تصاویر
برچسب ها: یزد ، اعتراض ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار