مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:ویژه برنامه های آرامش بهاری امسال در 144 بقاع متبرکه و امامزادگان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،حجت اسلام و المسلمین گنابادی نژاد در نشست خبری طرح ویژه برنامه های آرامش بهاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه افزود: این ویژه برنامه های فرهنگی آرامش بهاری در ابتدای هر سال در بقاع متبرکه و امامزادگان به عنوان یک فعالیت کشوری و ملی در استانها و در طول 15 روز در بقاع متبركه برگزار مي‌شود و ويژه برنامه سال تحويل ازمهمترين آن است.

وی گفت: برپايي خيمه هاي معرفت از برنامه‌هاي اين طرح است که براساس اين طرح نسل جوان مي‌توانند پرسش‌هاي خود را با حضور دراين خيمه‌ها جواب بگيرند .

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:171 دفتر مشاوره در خیمه های معرفت و 21 نمایشگاه فرهنگی در این بقاع متبرکه برگزار می شود.

حجت اسلام و المسلمین گنابادی نژاد تصریح کرد: برای توجه به فرهنگ حجاب و عفاف 24 غرفه عفاف و حجاب نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه پیش بینی شده است.

در این نشست معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی هم گفت: پارسال 2 میلیون و 480 نفربه امامزاده ها و بقاع متبرکه مشرف شده اند و پارسال در ایام برگزاری ویژه برنامه های آرامش بهاری 45 وقف انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی افزود: پارسال 128 هزار و 723 نفر در بقاع متبرکه و امامزادگان در سطح استان اسکان داشته اندو همچنین 32 هزار نفر در لحظه تحویل سال در امامزاده ها و بقاع متبرکه حضور داشتند و از فضای معنوی این مکانها استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: امسال مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه های متنوع تری نسبت به پارسال را در نظر گرفته ایم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:امسال وژه برنامه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته ایم که در 254 بقعه متبرکه در استان برگزار می شود و همچنین در شهرستانهای سبزوار،بردسکن،جوین،کاشمر،قوچان،درگز و مشهد حجت الاسلام و المسلمین راستگو برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.