تهرانی ها 33 درصد از بازار گردشگری استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسینی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بازار هدف در گردشگری زنجان، استان تهران می باشد گفت: به علت نزدیکی زنجان به تهران گردشگران در مدت کوتاهی می‌توانند به زنجان آمده و از آثار تاریخی آن بازدید کنند.

رئیس گروه بازار یابی و توسعه گردشگری استان زنجان با بیان اینکه گردشگران نوروزی عصاره ی گردشگران در طول سال می باشند افزود: در پیمایشی که در نوروز سال 94 صورت گرفت 33 درصد کل گردشگران زنجان از استان تهران می باشند.

وی ادامه داد: گزارشات اخیر حاکی از آن است که نزدیک به 52 درصد از مسافران زنجان از استان های تهران، البرز و آذربایجان شرقی می باشد.

حسینی اضافه کرد: از دلایلی عمده ی جذب گردشگران هم جوار استان زنجان می توان به نزدیکی بازار بزرگ تهران از لحاظ جمعیتی و جغرافیایی اشاره کرد که می تواند هدف گردشگران در ایام تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی عید نوروز باشد.

رئیس گروه بازار یابی و توسعه گردشگری استان زنجان در آخر خاطر نشان کرد: از آنجایی که استان زنجان در مسیر گردشگران شمال غرب کشور مانند استان های اردبیل ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی قرار دارد مسافرانی که قصد سفر به این استان ها را دارند لاجرم گذرشان به زنجان می خورد و بیشتر آنها ترجیح می دهند از جاذبه های گردشگری استان زنجان نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: تهران ، هدف ، گردشگری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.