مدیرعامل آبفار همدان از افزایش آبرسانی سیار به روستاهای همدان در ایام نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: در حال حاضر به ۴۳۰ خانوار روستایی همدان به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سیدمصطفی هاشمی با اشاره به اینکه مصرف آب در روستاهای استان همدان دو برابر مصرف مشترکان شهری است، اظهار داشت: در ایام پایانی سال و با نزدیک‌شدن به نوروز، روستاییان برای خانه تکانی مصرف آب بیشتری دارند که این امر سبب افزایش میزان ساعت پیک در شرکت آبفار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت در تلاش هستند تا آب موردنیاز روستاها را بدون مشکل تامین کنند، افزود: از مشترکان انتظار داریم تا حداکثر صرفه‌جویی را در مصرف آب داشته باشند چون با وجود بارندگی مناسب ولی به سبب اینکه آب روستاها از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود، وضعیت مطلوبی نداریم.

هاشمی با اشاره به اینکه منابع آب زیرزمینی و چاه‌های تامین آب روستایی هنوز وضعیت مطلوبی ندارند، تصریح کرد: سال آینده سال سختی پیش‌روی شرکت برای تامین آب است و باید رعایت الگوی مصرف از سوی مردم رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف آب در روستاها افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر به 19 روستای استان با 430 خانوار جمعیت به صورت سیار آبرسانی می‌شود که این میزان در ایام نوروز افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان عنوان کرد: 10 دستگاه تانکر 12 هزار لیتری برای آبرسانی سیار در اختیار شرکت آبفار همدان است که در صورت نیاز از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود.

وی با اعلام اینکه آمادگی لازم برای ارائه خدمات به روستاییان در ایام نوروز وجود دارد، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی که از 25 اسفند تا 20 فروردین سال 95 است اکیپهای مختلف تعمیر و نگهداری و رسیدگی به حوادث در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار