رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تامین میوه شب عید استان خبر داد وگفت: از مهر ماه امسال نسبت به تامین میوه شب عید مردم تدبیر و در سردخانه های استان انبار شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مهری در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی افزود: در این ارتباط 664 تن سیب و دو هزار و 200 تن پرتغال جهت توزیع در بازار در سردخانه های آذربایجان شرقی ذخیره سازی شده است.

وی گفت: برای توزیع مناسب میوه شب عید نیازمند همکاری نزدیک اصناف و فروشندگان هستیم و بخش خصوصی باید خود کنترلی در تنظیم بازار را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در زمینه تامین آرد مورد نیاز استان همه تمهیدات اندیشیده شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

مهری با اشاره به سیاست دولت در زمینه صادرات و واردات میوه و محصولات کشاورزی تاکید کرد: دولت در زمینه کاهش واردات و افزایش صادرات متمرکز شده و آمارهای صادراتی بیانگر این مساله است.

وی همچنین از تامین 100 تن گوشت قرمز منجمد خبر داد و گفت: گوشت مرغ منجمد نیز به اندازه کافی تامین شده و علیرغم افزایش تقاضا در روزهای آتی با توجه به عرضه کافی مشکلی نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: برنامه توزیع میوه شب عید از 24 اسفند درنقاط مختلف استان شروع خواهد شد.  

نواداد به مردم اطمینان داد: در زمینه میوه شب عید و کالاهای اساسی کمبود و مشکلی در استان وجود ندارد و همه تهمیدات لازم دراین باره اندیشیده شده است.  


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.