دبیر ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی از حمایت این ستاد از طرح‌های فناورانه جهت رفع نیازهای فناورانه در سال آینده خبر داد.

محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه‌های این ستاد برای سال 95 اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی در سال 95 حمایت از طرح‌های فناورانه در جهت رفع نیازهای فناورانه است. 

وی ادامه داد: حمایت از دانشجویان و حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان برنامه‌ی دیگری است که آن را به طور جدی در سال 95 پیگیری می‌کنیم.

سیف در زمینه برنامه ریزی بر روی طرح‌های کلان ملی در حوزه دریا و دریانوردی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی برای سال 95 برنامه ریزی بر روی طرح‌های کلان ملی در حوزه دریا و دریا نوردی است که با بودجه ستاد طرح‌های کلان ملی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی خواهد شد. 

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و سامان‌دهی طرح‌های کلان به عنوان یکی از محورهای اساسی فعالیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در بخش‌های مختلف زمینه ساز تحرک دراز مدت و پیشرفت و توسعه پایدار علم و فناوری در کشور است. 

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی خاطر‌نشان کرد: طبیعتا معاونت و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه حمایت‌های لازم را به عمل آورده زیرا حوزه دریا، حوزه بسیار گسترده‌ای است و با هزینه‌های بالایی که دارد باید از آن‌ها حمایت شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار