شهردار مشهد هنر را دمیدن روح تعهد به جامعه توصیف کرد و افزایش فرهنگ عمومی را مهمترین ویژگی المانهای نوروز 95 دانست.

افزایش فرهنگ عمومی مهمترین ویژگی المانهای بهار فیروزه ایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از روند ساخت المانهای نوروزی با بیان اینکه هنر، دمیده شدن روح تعهد به کالبد جامعه است، گفت: افزایش فرهنگ عمومی، دانش مردم و توجه به هنر از مهم‌ترین ویژگی‌های المان‌های نوروزی سال آینده است.

سید صولت مرتضوی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد باید خانه امن هنرمندان شود و همه هنرمندان مشهدی به شکلی باید با شهرداری مرتبط باشند،‌ افزود: در سنوات گذشته صرفا از مجسمه‌سازان دعوت می‌شد، اما امسال از هنرمندان متعدد در قسمت‌های مختلف هنری از جمله نقاشی دیواری، سنگ تراشی و قلم زنی دعوت شده و به لطف خدا شاهد کارهای فاخری در عرصه‌های مختلف بودیم.

وی گفت: امسال را بهار فیروزه‌ای تعریف کردیم و به همین منظور المان‌های امسال متفاوت‌تر و متنوع‌تر هم به لحاظ کیفیت و هم کمیت از المان‌های سنوات قبل است.

شهردار مشهد با بیان این که امیدواریم این خدمات مطلوب مردم و زائران امام رضا(ع) باشد، تصریح کرد: انصافا احساس خوبی از بازدید این المان‌ها داشتم و امیدوارم مردم نیز همین احساس را داشته باشند.

انتهای پیام//

برچسب ها: المان ، بهار ، شهردار ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.