سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد به گلایه از مالکان این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل گسترش فولاد گفت: از کسب سه امتیاز این دیدار خوشحالم. در جریان بازی سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. تیر دروازه نقطه بدشانسی بچه های ما بود.
 
وی افزود: قبول دارم گسترش زمین خوبی دارد. زمین این تیم مثل فرش است.اما نفت به  زمین تختی عادت کرده و می دانستیم که گسترش در زمین ما غریبه است. در کل از عملکرد بچه ها راضی هستم، بازیکنانم برای پیروزی هم قسم شده بودند. این برد را به همکار عزیزم و خانواده داغدارش تقدیم می کنم.
 
سرمربی نفت درباره مشکلات مالی تیمش بیان کرد: یک نکته درباره مشکلات مالی بگویم، نمی خواهم بار منفی باشد. ما دیشب به دلیل نبود منابع مالی به هتل نرفتیم. دیروز تا ساعت 2:30 صبر کردیم. به آژانس سهند که از تیم  ما در راه برگزاری اردوها حمایت می کرد  800 میلیون بدهکاریم. این را می گویم که آدرس دوستان اشتباه نشود که اگر بازی بعدی هم تیم به هتل نرود برنده می شویم.
 
منصوریان ادامه داد: فوتبال ما درحال خروج  از مسیر حرفه ای است. باید همه کمک کنند و دست به دست هم دهیم که تکلیف فوتبال ایران معلوم شود. این نمی شود یک روز وزارتخانه فوتبال را دوست دارند و ما در عربستان تیم های این کشور را شکست دهیم و  همه به ما تبریک می گویند و روز دیگر هیچ علاقه ای به فوتبال وجود نداشته باشد. در واقع ما داریم از یک خانواده حمایت می کنیم. ما می مانیم و مجموعه مان. بازیکن شاید شب برود در هتل استراحت کند، غذایش و وضعیت بدنش میزان شود. به بازیکنانم افتخار می کنم که مشغول مبارزه هستند.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برخی از دوستان ما خودشان را به خواب زده اند. کسی که خودش را به خواب می زند را نمی شود بیدارش کرد ولی که کسی که خوابیده را می شود بیدار کرد. از مسئولانی که خود را به خواب زده  و وضعیتم بازیکنانم را نمی بینند، ناراحتم.

ما فصل گذشته دیده شدیم. در زمانی که استقلال و پرسپولیس پنج هزار هوادار هم نداشتند  25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به احترام نفت ایستادند. علاقه فوتبال وجود دارد و  این رشته از لحاظ غیرت و تعصب ورزش اول کشورمان است.  
 
وی افزود: مسی و رونالدو روی هم 2 هزار میلیارد تومان قیمت دارند.فوتبال یک بیزینس پردرآمد است . اما در کشورمان با این ورزش در وزارتخانه نفت مبارزه می شود .دوستانی که خود را به خواب زده اید  لطفا بیدار شوید.
 
منصوریان درباره بحث واگذاری نفت بیان کرد:با خصوصی سازی صدها کیلومتر فاصله داریم. بیایید یک بار دولت تصمیم بگیرد. احتیاج به یک حرکت عظیم دارد.به جز پرسپولیس و استقلال و تراکتور پیراهن کدام تیم در ایران فروش می رود که دنبال خصوصی سازی هستیم.  ما در تیم نفت خیلی تلاش می کنیم. یک میلیون نفر البسه را بخرند چقدر باید تلاش کنیم.
 
منصوریان خاطرنشان کرد: کم کم آماده شوید که نفت نیز مانند شاهین، بانک ملی و پارس خوردو  جزو خاطرات شود. قطب سوم فوتبال ایران  تراکتور است با اینکه  این تیم امسال با مشکل مالی مواجه است اما منابعی عظیم به نام هوادار در ورزشگاه یادگار امام دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار