ماموران پلیس شهرستان ملکان در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف بیش از 91 هزار عدد انواع مختلف مواد محترقه کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ شفقی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای  امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار ایام پایانی سال، طرح جمع آوری مواد محترقه با هدف شناسایی و دستگیری فروشندگان عمده انواع مواد محترقه  توسط پلیس امنیت عمومی و یگان امداد انتظامی شهرستان ملکان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، پلیس در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، 91 هزار و 316 عدد انواع مواد محترقه کشف و مالک واحد صنفی مزبور را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، با شماره تلفن 110 مرکز فوریتهای پلیسی تماس و در تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان درایام  پایانی سال سهیم باشند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف تعداد 93 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران کلانتری 13 شمس تبریزی خبر داد.

سرهنگ "فرهنگ نوروزی" گفت: با دریافت خبری مبنی بر جابجایی و دپوی محموله سیگار قاچاق در منطقه‌ای از تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 شمس تبریزی در تحقیقات فنی پلیسی یک  باب منزل مسکونی را که سیگار‌های قاچاق در آن نگهداری می‌شد شناسایی و در بازرسی از آن تعداد 93 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

نوروزی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت بررسی تخصصی و سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان به همکاری و تعامل بسیار خوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و از آن‌ها خواست تا هرگونه تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را  با سامانه تلفنی دفتر نظارت همگانی (197) که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار