آذرنیا : رسانه ای کردن تبانی بدون مدرک صحیح نبود

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اتهام زدن بدون سند و مدرک نه تنها به گسترش بلکه به کل فوتبال ایران ضربه می زند .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص صدور بیانیه درباره اتهام به تبانی در بازی با استقلال اهواز اظهار کرد:  نمی خواهم این موضوع را کش بدهم. چرا که حرف زدن درباره اتهام بدون مدرک نمی تواند باعث روشن شدن موضوعی شود.

وی در ادامه افزود: اینکه یک نفر درباره موضوعی صحبتی کرده نمی تواند ملاک باشد چراکه حرف باید توام باشند و مدرک باشد و این موضوع نه تنها به دو تیم خوب گسترش و استقلال اهواز بلکه به کل فوتبال ایران ضربه می زند .

آذرنیا بیان کرد: اینکه کسی بخواهد با این گونه حرف های بدون مدرک به دنبال رسانه ای کردن تبانی باشد به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید بگویم کار وی خلاف شرع و عرف بوده و به بدنه فوتبال کشور آسیب می زند .

سرپرست گسترش فولاد درباره بیانیه اتهام به تبانی هم گفت: مسئولان سازمان لیگ در جریان صدور این بیانیه هستند و مشکلی در این خصوص نیست ، بیانیه در راستای روشن کردن اذهان صادر شده است .

بازی دشواری مقابل نفت داریم
 وی در ادامه با پرداختن به بازی مقابل نفت تهران گفت: ما در تهران و در برابر نفت بازی دشواری داریم و به طور قطع برای کسب امتیاز به میدان می رویم .

آذرنیا ادامه داد: با احترام به کادرفنی و مدیریتی نفت باید عنوان کنم هدف گسترش در همه دیدارها از جمله این دیدار فقط برد خواهد بود .

سرپرست گسترش فولاد بیان کرد: گسترش اکنون به تیمی تبدیل شده است که همه درباره عملکرد این تیم فکر می کنند و حساب ویژه ایی باز کرده اند و به طور قطع در ادامه لیگ هم همین روند ادامه می یابد .

وی درپایان یادآورشد : امیدوارم در ادامه لیگ گسترش فولاد روند رو به رشد خود را ادامه دهد .
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار