سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بدون شک گسترش در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل نخست بوده و عملکرد قابل قبولی داشته است.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره عملکرد گسترش فولاد در نیم فصل دوم اظهار کرد: همانطور که گفته بودیم بازی های نیم فصل دوم هم به لحاظ حساسیت و هم از لحاظ جمع کردن امتیازات دشواری خاص خود رادارد ما در برابر ذوب آهن و استقلال هم خوب وایده آل بازی کردیم وباید بگویم بسیار بهتر ازنیم فصل اول عمل کرده بودیم.
 
وی درادامه افزود: به نظرمن گسترش در نیم فصل دوم پوست انداخته و عملکرد خوب وقابل قبولی داشته است که با توجه به هدفگذاری باشگاه می توان به این نکته رسید که حتی بالاتر از اهداف باشگاه دست می یابییم . چراکه گسترش فولادی ها خواهان بدست آوردن رتبه هشتمی در پایان لیگ هستند.
 
آذرنیا با اشاره به بازی با استقلال اهواز در هفته بیست ودوم لیگ برتر عنوان کرد: بازی با تیم اهوازی بازی سختی بود و بازیکنان با تمرکز توانستند 4 گل را به ثمر رسانند که نتیجه حمایت مدیران ودرایت کادر فنی بود ما در حال حاضر این بازی را با همه شیرینی هایش به تاریخ سپرده وبرای رویارویی با نفت تهران آماده می شویم.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در باره لئوناردو پیمنتا و عملکرد دیگر خارجی های تیمش عنوان کرد: ما بازیکنان خارجی خوبی در اختیار داریم و باید گفت خریدهای خارجی گسترش به ما کمک شایانی کرده است.
 
آذرنیا بیان کرد: پیمنتا را من زمانی که در تراکتورسازی حضور داشت می شناسم و از مدتها پیش در نظر داشتیم وی را به گسترش بیاوریم که این اتفاق هم افتاد و شما دیدید که انصافا بازیکن تاثیرگزاری است . البته نباید از عملکرد مگنوباتیستا وگئورگیف هم غافل شد و در کنارخارجی ها باید از بازیکنان داخلی هم به خاطر عملکردشان تشکر می کنم چراکه فوتبال گروهی بوده و زمانی که تیم برنده می شود همه تیم در آن سهیم خواهند بود.
 
وی درپایان یاد آور شد: امیدوارم که گسترش در ادامه فصل همیشه روند رو به رشد خود را طی کرده وبه جایگاه شایسته خود در جدول دست یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار