سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: گرچه استقلال اهواز در رده‌های پایینی جدال قرار دارد اما ما امروز بازی دشواری را در پیش رو داریم.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی با استقلال اهواز، آسان نخواهد بود چرا که گرچه این تیم در رده‌های پایینی جدول قرار گرفته است اما نباید هیچ کدام از مسابقات لیگ را دست کم گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به بازی خوب تیم گسترش مقابل استقلال در تهران و ذوب آهن به طور قطع سعی می‌کنیم با ارائه بازی خوب در مقابل استقلال اهواز جایگاه خود را در جدول مستحکم کنیم.

اذرنیا ادامه داد: گسترش با حمایت مالک و مدیر عامل و تفکرات کادر فنی مسیر خود را برای رسیدن به جایگاه واقعی خود طی می‌کند. و به طور حتم در هفته گذشته با ارائه تمرینات منظم و انجام بازی تدارکاتی آماده انجام این بازی است.

سرپرست گسترش فولاد عنوان کرد: استقلال اهواز نیز تیم منظم و خوبی است گرچه در رده‌های انتهایی جدول قرار گرفته است اما ثابت کرده تیم خوبی است. اما گسترش با پتانسیل بالا به مصاف حریف اهوازی خود می‌رود که با هوشمندانه و با فکر بازی کردن و پیروی از دستورات و تفکرات کادر فنی می‌تواند عامل برد ما باشد.

سرپرست گسترش فولاد در پایان یادآور شد: امیدوارم که گسترش با ارائه بازی‌های خوب به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، فولاد ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار