رئیس دادگستری چرداول با اشاره به رفع تصرف از 25 هکتار اراضی ملی این شهرستان در سال جاری گفت: با متجاوزان به عرصه های ملی و مخربان منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی می کنیم.

خروج اراضی ملی در شهرستان چرداول از دست متصرفانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سیدعلی نوربخش گفت: در یکسال گذشته 53 فقره پرونده برای متصرفان اراضی ملی در این شهرستان تشکیل شده و در این ارتباط از 25 هکتار اراضی ملی با حکم قضایی خلع ید صورت گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی با تمام توان و اقتدار خود با متصرفان و محربان منابع طبیعی برخورد می کند و هیچگونه مماشاتی در این موضوع ندارد.

نوربخش گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فراوانی در حراست و حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری دارد و اقدامات مناسبی در خصوص رفع تصرف زمین های ملی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت : نگهداری و حفاظت از عرصه های ملی و منابع خدادادی به عنوان امانت الهی و رسالت مهمی بر عهده همگان نهاده شده و نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.

رئیس دادگستری چرداول گفت: دفاع از اراضی ملی و صیانت از آن فرا سازمانی است و مستلزم همکاری مراجع قضایی، اجرایی، انتظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.