رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در کرمانشاه، از حامیان حقوق مصرف کننده واحدهای تولیدی و خدماتی تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه اظهار کرد: دولت،بخش خصوصی و مصرف کننده سه بخش اصلی توسعه اقتصادی در کشور هستند که هریک باید نقش خود را به درستی ایفا کنند تا به توسعه پایدار برسیم.

عبدالرضایاری در خصوص نقش سه رکن توسعه اقتصادی کشور گفت: نقش دولت،سیاست گذاری و فراهم کردن زیر ساخت ها است و بخش خصوصی و تولیدکنندگان نیز باید براساس دستورالعمل های دولت گام بردارند.

وی افزود: مدیران دولتی باید توانایی تصمیم گیری در لحظه را داشته باشند و هر موضوعی که برای تولید و بخش خصوصی پیش می آید را به بالا دست ارجاع ندهند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه می گوید دولت باید دستگیر بخش خصوصی و تولید باشد و امور این بخش را روان سازی کند.

وی با اشاره به وظیفه تولیدکنندگان نیز تاکید کرد: تولید کنندگان نباید برای به دست آوردن سود آنی منافع بلند مدت خود را از دست بدهند، زیرا مهمترین وظیفه تولیدکنندگان، جلب اعتماد مصرف کننده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه در پایان اظهار کرد:مردم و مصرف کنندگان به عنوان حلقه سوم معمولا در اکثر موارد وظایف خود را به درستی انجام می دهند.

در پایان این مراسم 16 واحد تولیدی و خدماتی تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.