رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تدوین برنامه عملیاتی سال آینده این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دکتر حسین کریم اظهار داشت: برنامه عملیاتی ما در سال 1395 آماده شده و به تفکیک برنامه تمام معاونت‌ها، بیمارستانها و مراکز بهداشت استان در آن تعیین شده است.

وی افزود: با تدوین این برنامه و ابلاغ آن در سال آینده، تمامی بخش‌های دانشگاه سیر کاری مشخصی در سال آینده خواهند داشت، این کار همچنین موجب می‌شود در پایان سال آینده بتوان ارزیابی موثری از عملکرد بخش‌های مختلف داشت.

کریم تصریح کرد: یکی از فازهای تحولی ما، بحث پروژه‌های عمرانی دانشگاه است که موجب تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان خواهد شد، این برنامه با 250 پروژه از سال گذشته آغاز شده و تعدادی از پروژه‌ها نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: عمده این طرح ها  تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروژه بین المللی سازی دانشگاه را یکی دیگر از فازهای تحول دانشگاه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ارتباط های بین المللی در دانشگاه‌های ما بسیار ضعیف است، برای اینکه دانشگاه را از جزیره‌ای بودن خارج کنیم، تیم‌هایی را به دانشگاه‌های دیگر کشور فرستاده‌ایم تا بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

وی افزود: همچنین در پی برقراری ارتباط با دانشگاه‌های دیگر کشورها هستیم و تلاش ما این است این ارتباط در همه زمینه‌های بهداشت، درمان، توریسم درمانی، تحقیقات و برگزاری همایش ها باشد و همچنین سعی کرده‌ایم ارتباط های بین المللی را باWHOنیز داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پروژه راه اندازی اتاق مانتورینگ مرکز بهداشت را شروع کرده‌ایم که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز، لحظه به لحظه آمار میزان اعتبارات و هزینه‌های دانشگاه راخواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.