مشاور و رییس حوزه شهردار:

بهار 95، بهاری متفاوت با گذشته خواهد بود

مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: تمام مجموعه‌های شهرداری به موضوع استقبال از بهار ورود پیدا کردند و بهار 95 با بهار 93 و 94 متفاوت خواهد بود.

بهار 95، بهاری متفاوت با گذشته خواهد بودبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ مجید پیراسته امروز دز نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اقداماتی که در حوزه استقبال از بهار صورت گرفته، اظهار کرد: در گذشته به دلیل مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه، برگزاری جشن‌ها با محدودیت همراه بود و به همین دلیل اعلام می‌شد این بهارها، فاطمی است.
وی با اشاره به دعوت از هنرمندان برای مشارکت در استقبال از بهار 95، عنوان کرد: المان‌های نوروزی، تزئینات شهری، گرافیک محیطی، محله‌آرایی و نمایش‌های شهری عنوان فراخوان‌هایی است که در آستانه بهار 95 منتشر شده و آثار مختلفی نیز تاکنون دریافت شده است.
مشاور شهردار اضافه کرد: بیش از 75 هزار محل چادر برای اسکان زائران نوروزی تدارک دیده شده که با توجه به احتمال بارندگی و برودت هوا با مساجد و سوله‌های بحران، سالن‌های ورزشی و... نیز هماهنگی شده است.
پیراسته با اشاره به اینکه سعی شده عدالت در کل مناطق رعایت شود، گفت: زیباسازی شهر و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری از جمله نرده، جدول، خط‌کشی معابر، ایستگاه‌ها، سطل‌های زباله، اضافه کردن سرویس‌های بهداشتی، سطل‌های جمع‌آوری زباله، نانوایی‌های سیار، افزایش ساعات کار نیروهای خدماتی، ناوگان حمل و نقلی، فضای سبز و گلکاری در تمامی مناطق در حال انجام است.
وی در بخشی دیگر از این نشست با تاکید بر اینکه مدیریت شهری  با کارنامه درخشان خود بیش از گذشته به دغدغه‌های رهبری ورود پیدا کرده است؛ افزود: توجه به اقشار متوسط و کم‌درآمد و توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر جامعه مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و شورای اسلامی شهر و مدیریت شهر مشهد می‌تواند ادعا کند با کارنامه درخشان خود به دغدغه‌های رهبری بیش از گذشته ورود پیدا کرده است.
وی  ادامه داد: در همین راستا روند ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت که با پایین‌ترین هزینه از زائران پذیرایی می‌کند، باید مورد توجه قرار گیرد.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد احداث سوله‌های ورزشی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حاشیه شهر دانست و ادامه داد: برای این منظور تفاهم‌نامه‌ای با سپاه منعقد شد و 70 قطعه زمین از سوی شهرداری در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار در اختیار سپاه قرار گرفت تا با ساخت آن‌ها، در اختیار شهروندان قرار گیرد.
انتهای پیام//
برچسب ها: شهرداری ، بهار ، استقبال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار