اصفهان؛

انگشتان زن جوان کاشانی در چنگال چرخ گوشت

بی احتیاطی زن 25 ساله کاشانی در موقع نظافت چرخ گوشت حادثه آفرید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محمد توکلی، معاونت عملیات- آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشاناظهار کرد: این حادثه در حالی رخ داده است زن جوان در حال نظافت چرخ گوشت بوده است.

وی با بیان اینکه در این هنگام دست زن جوان تا مچ به داخل کشیده شده و عامل آسیب جدی به دست این زن می‌شود، افزود: نیروهای امدادو نجات سازمان از ایستگاه چهار به محل اعزام شدند و با تجهیزات و لوازم موجود اقدام به عملیات رهاسازی دست این زن جوان کردند تا عوامل اورژانس مراحل مقدماتی مداوا را انجام دهند.

معاونت عملیات- آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: همچنین در روز دوشنبه، هفدهم اسفند دو حادثه ریزش دهانه چاه و حریق مغازه مکانیکی برای کاشانی ها رقم خورد.

وی ادامه داد: حادثه ریزش دهانه چاه داخل منزل مسکونی در خیابان آیت الله سعیدی رخ داد که با حضور نیروهای امداد و نجات ایستگاه چهار این سازمان در محل حادثه، اقدام به ایمن سازی آن شد.

توکلی بیان کرد: حریق مغازه مکانیکی نیز در خیابان طالقانی کاشان رخ داده بود که با اعلام آن و اعزام تیم اطفائیه ایستگاه یک سازمان به محل حادثه، اقدام به اطفاء حریق شد.

انتهای پیام/م



  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار