رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: شرکت در لیگ کشوری سال آینده را در برنامه کاری قرار داده ایم و برای این منظور به دنبال اسپانسر و حامیان مالی هستیم.

فخرعلی نیکبخت در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ افزود: هیات کشتی استان در جهت جذب اسپانسر و حامی مالی تلاش زیادی کرده و در سال 94 مبلغی بالغ بر 800 میلیون ریال آورده داشته است.

وی اظهار کرد: هیات کشتی آذربایجان غربی تمامی برنامه های تقویم سالیانه خود را اجرایی کرده است ولی برای سال آینده حضور در لیگ کشور را به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در تقویم ورزشی خود گنجانده است.

نیکبخت گفت: حضور عبدالله چمن گلی که یکی از پیشکسوتان و بزرگان کشتی ایران محسوب می شود، فرصت خوبی برای استان است تا بتوان از دانش و علم این مربی صاحب نام جهان در جهت ارتقای سطح آگاهی مربیان، آموزش کشتی گیران و اجرای استعدادیابی پایه استفاده کرد.

وی اظهار کرد: توجه به رده پایه کشتی یکی از حلقه های مفقوده استان آذربایجان غربی بود که با همکاری دست اندرکاران هیات استان و شهرستانها و ورود مستقیم مدیرکل ورزش و جوانان استان به خوبی رفع شده است.

نیکبخت گفت: سرمایه گذاری در رده های پایه و تربیت نونهالان و نوجوانان پشتوانه سازی برای آینده کشتی استان و حتی کشور است.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ کشتی استان علاوه بر ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران موجب آماده نگه داشتن کشتی گیران در طول سال می شود تا تیم منتخب استان همواره برای اعزام به مسابقه های قهرمانی کشور آماده و در دسترس باشد.

نیکبخت افزود: استان آذربایجان غربی به علت همجواری با چندین کشور بستر مناسبی برای اعزام یا میزبانی مسابقات بین المللی دارد که این مهم نیز در برنامه کاری سال آینده گنجانده شده است.

وی ادامه داد: حمایت مالی فدراسیون بسیار محدود است ولی اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت قابل قبولی از این هیات دارد در حالی که تمام تلاش ما جذب اسپانسر برای رفع مشکلات مالی و تامین اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.