کرمان؛

نرخ بیکاری در کرمان دو درصد کمتر از نرخ کشور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: نرخ بیکاری در استان کرمان در پاییز 8.5درصد بود که از میانگین کشوری پایین تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،جعفر رودری گفت: در سال 95 بودجه تملکی استان 315 میلیارد تومان است که این عدد در سال جاری 245 میلیارد تومان بود.

وی افزود: نرخ بیکاری در پاییز 8.5 درصد بوده که از میانگین کشوری 2 درصد کمتر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: 2 هزار 500 نفر از بیش از 900 هزار نفر نیروی دستگاههای استان قراردادی میباشند که قرار است در آینده ساماندهی شوند.

وی همچنین گفت: حدود 3 هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که از آنها هزار و 500 مورد پروژه های مستمر و نیاز به مراقبت و تعمیر میباشند و برای تکمیل آنها بیش از هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به تنظیم سند برنامه ششم توسعه  در استان اظهار کرد: در این برنامه تاکید بر اتمام پروژه ها از طریق مشارکت بخش خصوصی و اقتصاد مقاومتی است.

رودری گفت :میانگین رشد کشور در این برنامه 8 درصد است که در استان این رشد باید 8.5 درصد باشد تا عقب ماندگیهای استان جبران شوند و برای رسیدن به این میزان رشد در استان بیش از 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.

انتهای پیام /ح
برچسب ها: سرمایه ، برنامه ، اعتبار ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار