مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از جمع‎آوری 10میلیارد و 653 میلیون ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛بهرام ولیزاده با اشاره به اینکه امسال بیست و ششمین سال برگزاری جشن نیکوکاری در استان زنجان است که طی روزهای 12، 13 و 14 اسفند ماه برگزار خشد.

وی با بیان اینکه امسال شعار جشن نیکوکاری بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری بود افزود: هر سال این جشن همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: این مراسم با برپایی بیش از یک هزار و 200 پایگاه در سطح معابر و میادین برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در آمار اولیه 10 ملیاردو 653 میلیون ریال کمک مردمی جمع اوری شده است افزود:از این میزان 1 میلیارد و 653 میلیون ریال شامل کمک های نقدی می باشد.

ولیزاده با بیان اینکه 8 میلیارد 257 میایون ریال نیز کمکهای غیر نقدی مردم به جشن نیکوکاری بوده اضافه کرد:697 میایون ریال نیز از مراکز خیریه جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان این آمار اولیه کمک هاست افزود : این میزان در مقایسه با پارسال افزایش 12 در صدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: این میزان کمک مردمی مربوط به کمک های مردمی جمع آوری شده درسطح پایگاههاست و هنوزمیزان هدایای جمع آوری شده در مساجد ، مدارس و تعدادی از مراکز نیکوکاری اعلام نشده است.



انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.