استاندار کرمان گفت: برآورد ما این است که 350 هزار نفر گردشگر نوروزی در کرمان داشته باشیم که اقتصاد استان را حداقل 100 میلیارد تومان طی 15 روز رونق می‌دهد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی افزود: معاونان استاندار کرمان را مکلف به تدوین برنامه برای سال آینده کردیم و آموزش و پرورش نیز برنامه‌های آموزشی برای ارتقای سطح آموزش در استان را تدوین کند.

استاندار کرمان ادامه داد: آموزش و پرورش استان کرمان طی سال جاری در زمینه خرید خدمت از بخش خصوصی عملکرد خوبی داشت و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد زیرا موجب ایجاد شغل می‌شود.

رزم‌حسینی عنوان کرد: گرامیداشت شهدا از نیازهای اساسی امروز جامعه ما است و شهید ایرانمنش نه‌تنها یک روحانی مبارز بود بلکه یکی از معلمان خوب ما به شمار می‌رود و باید کنگره ملی شهید ایرانمنش در کرمان برگزار شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: تکریم مقام معلم یکی از ضروریات و نیاز جامعه ما است و باید نوآوری در این زمینه انجام شود.

رزم‌حسینی از نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سخن به میان آورد و تاکید کرد: همدلی و همزبانی خوبی را در استان کرمان شاهد بودیم و امیدواریم در سال آینده این روند در راستای توسعه استان ادامه یابد.

وی یادآورشد: انتخابات سالم و بسیار خوبی در استان کرمان برگزار شد و امیدواریم این انتخابات موجب برکت و خوشی برای کرمانی‌ها باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: براورد ، درآمد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار