ذوالفقارنسب: طبق قانون مجلس، وزارت نفت نمی تواند به باشگاه نفت کمک کند

عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت گفت: طبق قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد، وزارتخانه ها نمی توانند به ورزش حرفه ای کمک مالی کنند.

بیژن ذوالفقارنسب در حاشیه مراسم ترحیم علی اکبر دارستانی مربی تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال، سال بدی برای فوتبال کشورمان بود و امیدوارم با پایان سال، ناکامی ها و از دست دادن پیشکسوتان ورزش نیز به اتمام برسد.
 
وی افزود: سال آینده برای ورزش کشورمان سال سختی محسوب می شود و المپیک ریو 2016 را در پیش رو داریم اما امیدوارم در سال 1395 تمامی هموطنانم سالم باشند و بتوانیم در برزیل افتخار آفرینی کنیم.
 
عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت درباره مشکلات مالی این تیم در این فصل خاطرنشان کرد: طبق قانون گذاری مجلس شورای اسلامی ، وزارتخانه ها حق هیچ کمکی به ورزش حرفه ای را ندارند و تیم های می بایست خودشان درآمد زایی کنند.
 
متاسفانه برخی از تیم های فوتبال کشورمان نمی توانند برای خود حامی مالی جذب کنند و همیشه منتظر کمک نهادهای دولتی هستند اما امیدوارم روزی، تیم های کشورمان برای خود اسپانسرینگ جذب کنند و دیگر از نهادهای دولتی کمک نخواهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار