ذوالفقارنسب: مبارزه با فساد ناپاکی را از ورزش می زداید

پیشکسوت فوتبال گفت: جدیت مسئولان کمیسیون اصل 90 در مبارزه با فساد در فوتبال ستودنی است زیرا ناپاکی را از ورزش کشور می زداید .

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص قرائت گزارش فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: با قرائت متن فساد در فوتبال از سوی مسئولان کمیسیون اصل 90 با همه ناپاکی ها در ورزش کشور مبارزه می شود و این رویداد را به فال نیک می گیریم .

وی در ادامه افزود: امیدوارم که مصوبه کمیسیون اصل 90 با قاطعیت هرچه تمام اجرا شود و مسئولان با جدیت پیگیر باشند، چرا که پاکی به فوتبال  و به ورزش کشور هدیه می شود با پیگیری  جدی تر می توان به آینده خوب در ورزش کشور امیدوار شد.

ذوالفقار نسب ادامه داد: با پیگیری این قضیه در مسیر قانونی،د افراد سود جو مشخص می شوند و بیشتراز این فوتبال کشور آسیب نمی بیند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا باید مفسدین ورزش کشور معرفی شوند، گفت : این موضوع به مصلحت قوه قضاییه برمی گردد و به میزان تخلف افراد بستگی دارد، البته به نظر می رسد تخلف افراد زیاد بوده و افراد با تخلف کم بدون شک میزان شدت با وی کمتر است اما در هر حال به نظر قضات بستگی دارد اگر مردم همبستگی، اراده و عزم جدی برسی های مسئولان را ببینند بیشتر اعتماد می کنند و شاهد پاکی در فوتبال و ورزش کشور خواهند بود اگر این افراد معرفی نشوند و به میزان تخلفشان هشدارداده نشود، بدتر خواهد شد. 

وی اضافه کرد: البته به عزم و جدیت مسئولان اجرای کمیسیون اصل 90 بستگی دارد، اگر قانون درست اجرا شود و افراد براساس میزان تخلف جریمه شوند و با شدت وحدت کار پیش رود مردم شاهد پاکی به حریم فوتبال و ورزش خواهیم بود.
 
ذوالفقار نسب  یادآور شد: امیدوارم که با این رویه شاهد شکوفایی در فوتبال کشور باشیم و افرادی بر مسند کار بیایند که پاکی  وصداقت را در ورزش کشور رواج دهند.
انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار