ذوالفقار نسب: مدیران غیر ورزشی دلیل حذف تیم ملی امید هستند

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال ایران اسیر غیر ورزشی ها شده است و تا زمانی که آنها حاکم بر این رشته هستند، وضع همین خواهد شد.

 بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حذف تیم ملی امید از رقابتهای المپیک 2016 ریو اظهار کرد: ژاپن بسیار با برنامه و با تجربه بازی کرد و نشان داد، بی دلیل 6 دوره متوالی به المپیک راه نیافته است. ما می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم و از رفتتن بازی به وقتهای اضافه جلوگیری کنیم اما در این راه موفق نبودیم .

وی افزود: پس از کشیدن بازی به وقتهای اضافه توان بدنی بازیکنان ایران کم شد و ژاپنی ها از برتری فیزیکی خود استفاده کردند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: ایران می توانست در مرحله گروهی این رقابتها به صدر نشینی برسد و دیدار راحت تری در مرحله یک چهارم نهایی برابر کره شمالی داشته باشد، به طور حتم تقابل با کره ای ها ساده تر از ژاپن بود البته ما مشکلات دیگری داشتیم و اگر مدیریت بهتری در خصوص بازیکنان لژیونر در این رقابتها صورت می گرفت ملی پوشان امید با قدرت بیشتری پا به رقابتهای المپیک می گذاشتند .

ذوالفقار نسب بیان کرد: به هر صورت، دلیل بی برنامه بودن و ضعف در مدیریت فرصت حضور در المپیک را از دست داده و طلسم راهیابی به این رقابتها را تداوم بخشیدیم .

مربی اسبق تیمهای استقلال تهران و سایپا در مورد عملکرد بازیکنان تیم امید در این رقابت ها گفت: بازیکنان ما در حد توان خود نسبت به ادوار گذشته تلاش کردند،  اما برای حضور در این مسابقات از لحاظ سطح فنی و بدنی ضعیف بودند و آماده گی لازم را نداشتند .

وی درباره  سوال تکراری پس از حذف تیم امید از رقابتهای مقدماتی المپیک مبنی بر برنامه ریزی فدراسیون برای موفقیت 4 سال آینده ملی پوشان گفت: 25 سال است که پس از حذف در رقابتهای مقدماتی المپیک نظرات کارشناسان و از راهکارهای آنها برای خروج از این بن بست گرفته می شود اما راهکاری عملی برای استفاده از این برنامه ها وجود ندارد تا زمانی که مدیران غیر ورزشی برسند کار حضور دارند وضعیت به همین روال پیش می رود .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
خبلی خبیلی بد
آخرین اخبار