سرمربی تیم فوتبال امید گفت :باخت به تیم ژاپن آخر دنیا نیست و باید بگویم مسئولیت شکست تیم با من خواهد بود چرا که آن طور که باید نتوانستم دانش ام را به خوبی به تیم منتقل کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خاکپور بعد از بازی در مقابل تیم ژاپن گفت: واقعا خوشحالم که همه تماشاگران از این بازی لذت بردند جا دارد به تیم ژاپن هم تبریک بگویم چرا که تیم  بسیار قابل احترامی است. در طول 90 دقیقه بازی تیم ما بهتر از تیم ژاپن بود و حتی تا گل اولی که آنها در وقت اضافه به ثمر رساندند تیم ما به نسبت عملکرد بهتری داشت .

وی ادامه داد : ما بعد از یک تعویض اجباری که داشتیم مجبور شدیم تاکتیک تیمی را عوض کنیم. در این مقطع از بازی یک بر هیچ یا 3 بر هیچ باختن برای ما فرقی نمی کرد .ما سخت تلاش کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از  موقعیت هامان به خوبی استفاده کنیم و قانون فوتبال این است که گل نزنی ، گل خواهی خورد

خاکپور افزود : شب غم انگیزی است برای من چرا که ما بسیار تا به مرحله از مسابقات برسیم .من به بازیکنانم افتخار میکنم که همه توان خود را در زمین گذاشتند و تا پای جون جنگیدند .


سرمربی تیم فوتبال امید گفت :مسئولیت این باخت با من خواهد بود نه بازیکنان و باز هم تاکید می کنم من به آنها افتخار می کنم و امیدوارم در آینده فوتبال ایران بتوانند درخشندگی زیادی داشته باشند .درصورت بازی مقابل چین بازی سنگینی برای ما بود اما ژاپنی ها در سه بازی گذشته انرژی خود را به خوبی تقسیم کرده بودند. به هر حال ما در این بازی تعویض اجباری داشتیم که نتوانستیم موفق باشیم اما باید بگویم من به دنبال بهانه نیستم که بخواهم باخت را توجیه کنم و همه دیدند در 90 دقیقه بازی تیم ما بهتر از تیم حریف بود اما متاسفانه از موقعیت هامان به خوبی استفاده نکردیم.


وی ادامه داد : اگر به قبل از بازی برگردیم  قطعا چیزی را تغییر نخواهم داد چرا که بازی خوبی را به اجرا گذاشتیم و همه بچه تلاش کردند و فقط نتوانستیم   گل بزنیم .اما این پایان دنیا و زندگی نیست و اولین و آخرین باخت ایران هم نیست و نخواهد بود .باز هم می گویم این بازیکنان ستاره های دنیای فوتبال هستند و جا دارد از مسئولان برگزاری AFC،کادرفنی ،مدیریت ،تدارکات و  تمامی افرادی که در این 15 ماه تلاش کردند و زحمت کشیدند تا تیم امید به اینجا برسد تشکر کنم


سرمربی تیم فوتبال امید در پایان گفت :از مردم عذر خواهی می کنم و اگر امشب باختیم به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم به خوبی به تیم منتقل کنم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
کار خاکپور درسته ,,درسته درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
مقصر مایلی کهن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام وخسته نباشید به تیم امید
تیم امید تمام تلاش خود را کرد.تمام فوتبال دوستان و انهایی که فوتبال را میشناسد از این باخت ناراحت شدند .
ولی همه این فوتبال دوستان میدانند ومیفهمند که تمام قدرت و زورشان همین بود.وما باید واقع بین باشیم فوتبال امروزی پیشرفت کرده و ما هم باید فوتبال خودمونو بروز کنیم الان فوتبال بر پایه 90دقیقه نیست و..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
کیروش کجایی دقیقا کجایی بیا آبرومون رفت
آخرین اخبار