شهردار کرمان گفت: طبق هماهنگی با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، کار در ایام نوروز تعطیل نشده و پروژه‌های در حال اجرا با سرعت ادامه می‌یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی بابایی راه‌اندازی کارگاه قرارگاه خاتم را با توجه به ساخت عرشه‌ی پل‌ها بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: قالب‌هایی که برای ساخت سگمنتال پل‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید از ایتالیا وارد شود که تاکنون شش قالب رسیده و بقیه‌ی قالب‌ها در حال ساخت است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر کرمان گفت: پروژه‌ی میدان آزادی وضعیت مناسبی دارد و فقط سه ملک در محدوده‌ی خیابان بهمنیار باید تملک می‌شد که با مالکان دو ملک توافق شده و یک ملک دیگر از طریق دستگاه قضایی در حال پی‌گیری است.

شهردار کرمان با بیان این که مشکل زمین سپاه واقع در تقاطع شهدای خلبان نیز حل شد افزود: در حال مذاکره با مالک زمین دیگری هستیم تا با واگذاری زمین جایگزین، مشکل حل شود.

مهندس بابایی با اشاره به اجرای 500 شمع در تقاطع شهدای خلبان تاکید کرد: این پروژه از نظر ترافیکی بسیار مهم است و با اجرای این تقاطع غیرهم‌سطح، ادامه‌ی بلوار کوثر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این که در تقاطع غیر‌هم‌سطح ولی‌عصر (عج)، از 64 شمع، 60 شمع، از 8 فونداسیون، 3 فونداسیون و از 24 پایه، 2 پایه اجرا شده اظهارداشت : در تقاطع غیرهم‌سطح شهید الله‌دادی هم، تمام 84 شمع اجرا شده و از 14 فونداسیون، 7 فونداسیون و از 28 پایه، 3 پایه اجرا شده است.

شهردار کرمان از اجرای 166 شمع در پل شهید بادپا خبر داد و خاطرنشان کرد: از 21 فونداسیون، 15 فونداسیون و از 49 پایه، 14پایه اجرا شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پروژه ، نوروز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار