سرپرست اداره کل شیلات ‌سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان قابلیت تبدیل به قطب شیلات ایران را دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ محسنعلی گلشنی در کارگروه فنی پرورش ‌میگوی ‌سیستان و بلوچستان‌ با بیان اینکه برای دستیابی به پرورش موفق در سال پیش‌رو باید ابتدا نقشۀ راهی ‌در بخش دولتی و ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ترسیم کنیم، افزود: ‌برای دستیابی به این موفقیت همۀ بخش‌ها و سرمایه‌گذاران همدل و همسو با رعایت کامل دستورالعمل تعریف شده از سوی کارگروه حرکت کرده و از چارچوب آن خارج نشویم و در این راستا کوچک‌ترین سستی و سهل‌انگاری جایز نیست‌ زیرا می‌تواند باعث ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری به صنعت پرورش میگوی ‌استان شود.
‌وی با بیان اینکه ‌‌سیستان و بلوچستان ‌قطب تولید شیلات در ‌‌منطقه است، اظهار داشت: ‌می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تمامی دست‌اندر‌کاران صنعت پرورش میگو، این استان به قطب پرورش میگوی کشور نیز تبدیل شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بسترهای زیربنایی لازم برای دستیابی به تولید مناسب در استان فراهم شده است، تصریح کرد: ‌این اداره کل تمامی بسترهای زیربنایی را برای سرمایه‌گذارانی که متقاضی پرورش میگو هستند فراهم می‌کند‌ و مدیریت برق ‌آمادگی دارد تا عملیات برق‌رسانی به مزارع مورد نظر را انجام دهد. ‌

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار