شهردار منطقه دو شهری کرمان از برگزاری جشنواره خیریه سفره های هفت سین به سود کودکان بیمار در پیاده راه بلوار کوثر کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری،محسن پوراسماعیلی با اشاره به اجرای پیاده‌راه سازی در بلوار کوثر، افزود: این پیاده راه به شکل خاص و همراه با نورپردازی است که علاوه بر ایجاد فضایی بسیار زیبا در حاشیه بلوار، برای ایام نوروز نیز در آن جشنواره سفره هفت سین برگزار می‌شود.

شهردار منطقه دو با تاکید بر اینکه در ایام شادمانی به ویژه در نوروز باید به فکر کودکان بی سرپرست و بیمار نیز باشیم، تصریح کرد: به همین سبب امسال با همکاری موسسات خیریه برای جلب همکاری مردم و کمک به کودکان بیمار سرطانی و بیماری‌های خاص، جشنواره سفره هفت سین در منطقه برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی با بیان اینکه فضایی در حاشیه بلوار کوثر برای این منظور در نظر گرفته شده است، گفت: از اول اسفندماه با برخی موسسات خصوصی و خیریه وارد بحث شده و برای اجرای سفره هفت سین با آنها همکاری می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برپایی جشنواره سفره هفت سین مشروط بر همکاری موسسات و خیریه‌هاست، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با این کار علاوه بر زیبایی بخشی به چهره شهر در ایام نوروز و شادمانی همشهریان، در راستای خدمت رسانی به کودکان نیازمند و آشنایی شهروندان با فعالیت نهادها و موسسات خیریه نیز فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.