بنیاد حامیان دانشکده‌های فنی به همراه کانون مهندسین دانشکده دو بال دانشگاه تهران است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌الله بی‌طرف مدیر عامل بنیان حامیان دانشکده‌های فنی صبح امروز در مراسم هفتاد و پنجمین دوره دانش‌آموختگی پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران در تالار شهید چمران با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری منظم و باشکوه این مراسم یک رویداد مهم به حساب می‌آید و رسالت مهمی بر دوش شما به عنوان مهندسین جوان کشور بوده و نسبت به اجرای نقش در پیشرفت کشور حساس باشید‌. 

وی بیان کرد: اگر شما رسالت خود را به خوبی تبیین کنید می‌توانید در این مسیر به خوبی گام بردارید و به عنوان یک مهندس موفق در کشور جایگاهی را برای خود پیدا کنید. 

مدیر عامل بنیان حامیان دانشکده‌های فنی با بیان اینکه برای یک مهندس باید قابلیت‌ها و توانمندی‌های مختلف را فرا بگیرد، افزود: یک مهندس جوان باید در کار تیمی شرکت کند و قابلیت حل مسائل مهم کاری و جامع کشور را شناخته و برای آن راه‌حلی ارائه دهد تا مسئولیت پذیری‌اش در بین افراد جامعه بیش از حد شود. 

پیشرفت مسائل پژوهشی دغدغه اصلی بنیاد حامیان دانشکده فنی
بی‌طرف ابراز داشت‌: پایبندی به اخلاق مهندسی، آشنایی به اخلاق حرفه‌ای و قابلیت تصمیم گیری و پافشاری در اجرای تصمیمی درست می‌تواند شما را به یک مهندس خوب تبدیل کند. 

وی ادامه داد: این بنیاد در سال 1385 به وسیله نیک اندیشان در دانشکده فنی تاسیس شد و این مرکز به همراه کانون مهندسین مانند دو بال در جهت کمک به احداث بناهای جدید دانشگاه و بروز رسانی تجهیزات دانشجویان فنی کمک حال دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده است. 

وی تصریح کرد: اعطای جوایز دانشجویان کمک به جذب اساتید در دانشگاه‌، کمک به دانشجویان کوشا، کمک به مسائل پژوهشی و علمی از دیگر اقدامات این بنیاد در جهت پیشرفت و رشد علمی دانشجویان دانشکده فنی است. 

بی‌طرف گفت: تداوم شکوفایی دانشکده فنی در امر توسعه کشور منوط به فعالیت‌های جانبی شما دانش‌آموختگان پس از فارغ‌التحصیلی است.

در ادامه مراسم یوسف کما معاون پژوهشی دانشکده فنی گفت: این دانشکده 75 دوره به جامعه علمی و فنی کشور تقدیم کرده است و شما جوانان باید با هدف و آرزوهای مختلف پا به عرصه جامعه گذاشته و در جهت پیشرفت علمی کشور گام‌های موثری را بردارید. 

وی بیان کرد: هدف قابل دستیابی و دسترسی بوده که متاسفانه در کشور در بین دانشجویان انتظارات به خوبی برآورده نشده است. 

معاون پژوهشی با بیان اینکه انتظار من از دانشجویان ایده پردازی و تصمیم آینده برای ایران است، افزود: اگر در بازار کشش وجود نداشته باشد عرضه فناوری راه به جایی نمی‌برد و یک دانش آموخته فنی باید در بحث بازار به گونه‌ای اثر گذار باشد که نیازهای جامعه را تامین کند. 

کما ابراز داشت‌: شما باید برای زندگی کوتاه مدت خود برنامه ریزی هدفمند داشته باشید تا از رسیدن  دستاوردهای کوچکتان از آنها لذت کافی را ببرید. 

وی خاطرنشان کرد: آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی برای خود ترسیم کنید تا با به دست آوردن کوچکترین موفقیتی رضایتی نسبی در شما  ایجاد شود. 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار