نماینده مردم مشهد معتقد است؛ بیماری‌ اقتصادی کشور در خارج از کشور درمان نمی‌شود.

جواد کریمی قدوسی؛ نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های نمایندگان در مجلس دهم، گفت: مقام معظم رهبری در منشور مجلس شورای اسلامی توصیه کرده‌اند تا نمایندگان شب و روز در خدمت مردم و در صحنه حاضر باشند.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری تاکید دارند که نمایندگان پاکدست،‌ شجاع و مقتدر باشند و برای خدمت به مردم منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با بیان اینکه منتخبین مجلس نباید اجازه بدهند که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دین این ملت در هاضمه استکبار جهانی هضم شود، متذکر شد: نمایندگان مجلس موظف‌اند تا دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری را بصورت عملیاتی پیاده سازند.

نماینده مردم مشهد در ادامه با بیان اینکه نمایندگان باید محوریت فعالیت‌های خود را بر روی مسائل اقتصادی قرار دهند، تاکید کرد: در حال حاضر اقتصاد ما دچار بیماری‌هایی است و البته علاج خود را دارد که بسیاری از نمایندگان درباره این موضوع اجماع دارند.

وی ادامه داد: معتقدم بیماری‌ اقتصادی کشور در خارج از کشور درمان نمی‌شود چراکه اگر در چارچوب اقتصاد مقاومتی درونگرا و برون‌زا عمل کنیم مسائل اقتصادی ما به خوبی حل خواهد شد. 

کریمی قدوسی با بیان اینکه ما در عرصه بین‌الملل با چالش‌های مهمی روبه‌رو هستیم و باید کاملا هشیارانه و طبق تفکر مقاومت عمل کنیم تا به نفع مردم و ملت باشد. در پایان خاطرنشان کرد: برجام از مسائل مهمی بود که مجلس نهم وظیفه داشت با نظارت دقیق گزارشی مستندی درباره آن تهیه و به افکار عمومی ارائه کند و  البته مجلس دهم هم براساس وظیفه قانونی خود این مهم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار