عضو کمیسون امنیت ملی گفت: ملت ایران در انتخابات 7 اسفند، برگ زرین در افتخارات جمهوری اسلامی آفریدند.

پیروزی انتهخابات متعلق به مردم و مقام معظم رهبری است.به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جوکار در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه شنبه 11 اسفندماه گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده حیات خودآگاهی یک ملت و حرکت عظیم مردم  در پی فراخوان مقام معظم رهبری برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود.

وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرین در افتخارات جمهوری اسلامی و حماسه 7 اسفند را آفریدند و این پیروزی متعلق به ملت، نظام و مقام معظم رهبری است و باید به محضر آنان تبریک گفت و هرگونه سو استفاده‌ای جریانات سیاسی از آرای مردم به منزله تمامیت خواهی آنان است.

جوکار افزود: بر خود لازم می‌دانم که از اعتماد اقشار مختلف به مردم حوزه انتخابیه‌ام به ویژه علما تشکر کنم که این فرصت را برای خدمتگزاری مجددا به مردم محترم در اختیار من قرار دادند.

وی افزود: زمانی که مردم در حال آماده شدن برای انتخابات بودند در بعضی از حوزه‌ها انتخابیه شاهد رفتار جانبدارانه مجریان انتخابات بودیم که با مجوزهای نانوشته خود سوء مدیریت را در عرصه تبلیغات وارد کرده و فضای رفتارهای غیرقانونی را فراهم ساختند.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: وزیر کشور روزی از عرضه پول‌های کثیف در انتخابات سخن می‌گفت امروز باید پاسخ دهد آیا پول‌های کثیف رصد شد؟ از کدام منبع و توسط چه کسانی هزینه شد هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغاتی از کجا آمده؟

جوکار بیان کرد: اکنون 50 روز است که از اجرای برجام گذشته و این جمهوری اسلامی بوده که با گام‌های بلند در راه برجام برداشته است و در راستای اجرای برجام علیرغم گزارش آژانس مبنی بر راستی آزمایی تغییرات ایران اقداماتی انجام نداده است و با توجه به رفت و آمدهای کشورهای خارجی به ایران اما تاکنون اقدام مثبتی را مشاهده نکردیم و ما امیدواریم که تحریم‌های ضد ایرانی را لغو کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار