اهواز؛

روز پر حادثه رانندگان اهوازی

رانندگان اهوازی روز پرحادثه ای را آفریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: روز گذشته، چهار گزارش متفاوت مربوط به حوادث خودرویی به ستاد سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش شد.

مقصود حق شناس افزود: ساعت ۱۳:۰۳ دقیقه بعد از ظهر دوشنبه اولین گزارش مربوط به حادثه آتش سوزی کامیونی در یکی از مناطق اهواز بود که شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

حق شناس بیان کرد: پس از انجام عملیات اطفای حریق این کامیون، نظر کارشناسان حاکی از این بود که فرزند مالک خودرو بنا به دلایل شخصی و با استفاده از وسایل آتشزا اقدام به آتش زدن کامیون کرده بود اما به هیچکس آسیب وارد نشد و خسارات اندکی متوجه کامیون شد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: در حادثه ای دیگر که در ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه گزارش شد خبر از واژگونی خودرو تیبا داده شد که با برخورد به جدول حاشیه خیابان واژگون شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با رسیدن به محل حادثه در منطقه بهارستان اقدام به قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین و سپس با دور ساخت هرگونه خطر احتمالی و با استفاده از تجهیزات تخصصی، شخص حادثه دیده را از خودرو خارج کردند. خوشبختانه به راننده که خانم بود هیچ آسیبی وارد نشده و آتش نشانان با ایجاد شرایط ایمن برای تردد خودروهای عبوری به ماموریت خود پایان دادند.

حق شناس در ادامه بیان کرد: در ساعت۲۳:۴۰ دقیقه گزارشی از حریق خودرو پژو ۴۰۵ به اطلاع سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی داده شد. آتش نشانان سریعا خودرا به محل حادثه در کوی نهضت آباد رساندند و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، آتشی که در قسمت موتور خودرو صورت گرفته بود را اطفا کردند. علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: با پایان زنجیره حوادث خودرویی در روز ۱۰ اسفند ماه، اولین حادثه مربوط به خودرو در روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۵:۵۴ دقیقه و در رو بروی ورزشگاه غدیر به اطلاع ستاد سامانه ۱۲۵ رسید.

حق شناس ادامه داد: در این حادثه دو خودروی تویوتا با یکدیگر تصادف کرده بودند و آتش نشان ها بی درنگ با رساندن خود به محل حادثه و با قطع برق خودروها و همینطور کنترل شرایط، از وقوع و ایجاد آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.