مسئول کانون شماره 4 آبادان گفت: 250 جلد کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه دبیرستان دخترانه شهدای چوئبده اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نسترن آلبوعلی بیان داشت: مربیان کانون شماره 4 آبادان با حضور در دبیرستان دخترانه شهدای چوئبده 250 جلد کتاب را با موضوع‌های مذهبی، علمی و رمان را برای مطالعه دانش آموزان به کتابخانه‌ی این مدرسه اهدا کردند.

وی هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان اعلام کرد و گفت: دانش آموزان با مطالعه کتاب همیشه در حال یادگرفتن چیزهای جدید هستند و آینده‌ی بهتری را می‌توانند برای خود رقم بزنند.

آلبوعلی افزود: مطالعه کتاب بچه‌ها را وادار می‌کند که از مغزشان استفاده کنند و باعث می شود کودکان و نوجوانان در هنگام مطالعه بیش تر فکر می‌کنند و باهوش‌تر می‌شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان آبادان 4 مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می نمایند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.