حسنی دبیر جشنواره‌های اشراق گفت: اختتامیه جشنواره خاطره‌نگاری اشراق با حضور آیت‌الله قرائتی و صالحی خوانساری در تالار غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ما باید توقع خود را از قصه و رمان در بسترهای دینی ارزیابی کنیم و سپس با کنار گذاشتن حواشی به روایت مسائل جذاب بپردازیم.

وی افزود: باید این داستان‌ها به صورت جذاب تنظیم شود و اگر چنین کاری صورت بگیرد می‌توانیم بگوییم کار مناسبی صورت گرفته است.

دبیر جشنواره‌های اشراق عنوان کرد: بیش از هزار و 400سال از امر تبلیغ دین مبین اسلامی می‌گذرد و این ماجراهای تبلیغی می‌تواند مصداق یک روایت جذاب باشد.

حسنی دبیر جشنواره اشراق تصریح کرد: با توجه به اینکه محور این روایات و داستان‌ها دین است، دغدغه‌ خاصی برای حساسیت‌های ماجرا وجود ندارد و می‌توانیم به سلامت آن اطمینان داشته باشیم.

حسنی تصریح کرد: نباید این گنج بزرگ را از دست داد، زیرا مبلغان کهنه کاری هستند که به دلیل کهولت سن فوت می‌کنند و با توجه به اینکه کمتر کسی به خاطرات تبلیغی آنان توجه نکرده است این گنج بزرگ همراه با این بزرگان به خاک سپرده می‌شود.

دبیر جشنواره‌های اشراق بیان کرد: این مراسم چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در تالار همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله قرائتی، صالحی خوانساری برگزار می‌شود.

در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه هنری بخشی به خاطره‌نگاری دفاع مقدس اختصاص دارد که توانسته بسیار موفق عمل کند که در این راستا می‌شود به کتاب «دا» اشاره کرد که از بدو انتشار تا کنون با استقبال خوبی روبرو بوده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار