استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را درک و برای توسعه استان بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهندس سعادت در جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، رئیس دیوان محاسبات کشور، معاونین استاندار و سایر اعضای شورای اداری در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، از حضور حماسی و پرشور مردم استان در انتخابات هفتم اسفند تشکر و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم استان در پای صندوق های رای به معنای حمایت و پشتیبانی قاطع آنان از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: همه ما مدیران و مسئولان در استان باید این پیام حضور مردم در انتخابات را درک کنیم و در راستای رفع مشکلات مردم، رونق اقتصادی، اشتغالزایی برای جوانان، توسعه صادرات غیرنفتی، مفسده ستیزی و سایر امور، بیش از پیش و با جدیت لازم و کافی تلاش نماییم.

رئیس شورای اداری استان همچنین به توطئه های دشمنان در رابطه با انتخابات اشاره کرد و افزود: علی رغم تمامی تبلیغات های مسموم دشمن راجع به تحریم انتخابات و حربه هایی چون تحریک قومیت ها و اختلاف افکنی میان آنان بویژه در آذربایجان غربی، مردم استان هوشیارانه و با همدلی و انسجام در پای صندوق های رای حاضر و در انتخابات شرکت کردند؛ این مردم نشان دادند که با وحدت و همدلی، می توان کارهای خارق العادی انجام داد و حماسه آفرید.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود جایگاه پراهمیت دیوان محاسبات در امر نظارت را مورد اشاره قرار داد و گفت: در استان آذربایجان غربی، دیوان محاسبات ضمن پایبندی به قوانین، همواره سعی داشته به مدیران استان در پیشبرد برنامه ها و اهداف توسعه ای استان کمک و با اطلاع رسانی و هدایت گری از بروز تخلفات احتمالی، پیشگیری کند.

وی در ادامه با بیان دلایل عقب ماندگی ها و عدم توسعه یافتگی استان آذربایجان غربی، افزود: آذربایجان غربی، در سالهای اول انقلاب بدلیل درگیری با گروهک های مختلف ضد انقلاب و بعد از آن بخاطر وقوع جنگ تحمیلی، فرصت های توسعه زیادی را از دست داده که امروز باید با همراهی مردم و همت و تلاش مدیران و مسئولان، این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: انتظار داریم در برنامه ششم توسعه، به مساله عدم توازن منطقه ای و شکاف های توسعه ای میان استان ها توجه لازم صورت گیرد و با برنامه ریزی ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به مناطق محروم، مسیر توسعه و پیشرفت برای استان های کمترتوسعه یافته هموار شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.