سمنان؛

مراكز اقامتی استان سمنان تخفیف 25 تا 50 درصدی ارائه می‌كنند

مديران دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌ها بايد تلاش بيشتری براي ورود مسافران و گردشگران به استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،جلسه هم اندیشی مدیران مراكز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان با امضای تفاهم نامه در زمینه ارائه تخفیف توسط واحدهای اقامتی استان به پایان رسید.
 
بر این اساس مقرر شد مراكز اقامتی استان در ایام غیر پیك سفر به دفاتر خدمات مسافرتی استان تخفیف 25 تا 50 درصدی ارائه كنند.
مدیر كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت واحدهای اقامتی استان در سال آینده گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌ها باید تلاش بیشتری برای ورود مسافران و گردشگران به استان داشته باشند.
«
حسین خواجه‌بیدختی» خواستار افزایش ارتباط آژانس‌های مسافرتی استان با دفاتر خدمات مسافرتی موفق در تهران و سایر استانها شد.
معاون گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز هدف از برگزاری این جلسه را افزایش تعامل بین دفاتر خدمات مسافرتی و مراكز اقامتی استان، ارتقای خدمات‌رسانی به گردشگران و تامین امنیت ورود گردشگران خارجی به استان اعلام كرد.
مریم سلمانیان با تاكید بر اینكه ایجاد امنیت در بین گردشگران به خصوص گردشگران خارجی مهم است، گفت: در این راستا دفتر بررسی و همكاری با هدف ارتقای امنیت و تسهیل ورود گردشگران خارجی در استان سمنان راه اندازی شده است.

رئیس جامعه هتلداران استان سمنان نیز در این نشست خواستار فعالیت بیشتر واحدهای خدمات مسافرتی استان و افزایش تعامل آنها با آژانس‌های موفق و فعال در سطح كشور شد.
غلامحسین محمدی‌زاده گفت: متاسفانه هنوز استان سمنان ناشناخته است و این وظیفه آژانس داران است كه به معرفی هر چه بیشتر استان بپردازند.
وی نسبت به همكاری همه جانبه جامعه هتلداران استان با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان اعلام آمادگی كرد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان نیز گفت: دفاتر گردشگری تورهای متنوعی برای معرفی استان  دارند و مسئولان هتل‌ها  باید در این تورها شركت كنند.
بردیا شریفی با تاكید بر اینكه استان سمنان یكی از محورهای مهم گردشگری در كشور است، افزود: دو محور طولی و عرضی برای معرفی استان و برگزاری تورهای گردشگری تعریف و به سازمان میراث فرهنگی ارائه شده است و با برگزاری این تورها گردشگران و سرمایه گذاران برای حضور در استان ترغیب می‌شوند.
وی گفت: افزایش آمار ورودی گردشگران در استان نیاز به تعامل جامعه هتلداران با دفاتر خدمات مسافرتی دارد.
مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و مراكز اقامتی استان نیز در ادامه به بیان نظرات، پیشنهادات و مشكلات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.