سمنان؛

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان در نمایشگاه بین المللی گردشگری

جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و گردشگري استان سمنان به نمايش گذاشته شده است.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: جاذبه‌هاي گردشگري استان سمنان در نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته در معرض ديد عموم قرار گرفت.
حسين خواجه‌بيدختي با بيان اينكه اين نمايشگاه از صبح امروز آغاز به كار كرده و تا سي ام بهمن ماه به روي علاقمندان گشوده است، افزود: جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و گردشگري استان سمنان در سالن 38 غرفه 26 به نمايش گذاشته شده است.
وي گفت: جاذبه‌هاي گردشگري استان سمنان در غرفه اين اداره كل از طريق توزيع پوستر، بروشور و نقشه راهنما، و كتابچه و لوح فشرده به بازديدكنندگان معرفي مي‌شود.
بيدختي حضور در اين نمايشگاه را فرصت مناسبي براي معرفي جاذبه‌هاي كمتر شناخته شده استان سمنان به ساير استانها و در سطح بين الملل دانست و گفت: حضور نمايندگان ساير كشورهاي جهان فرصت مناسبي را براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري ايران و ساير استانها فراهم كرده است.
 نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور کشورهای یونان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، تایلند، کره جنوبی، سوریه، عراق، تونس، مالزی، قبرس، ایتالیا، امارات متحده عربی و اوگاندا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است. نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تا سي ام بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر به روي علاقمندان گشوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.